Friday, October 23, 2009

Mister-D*


..acum este toamna..luna octombrie..2009,data 23...deci doua luni de vara le-am petrecut cu o persoana,cu un baiat de aceeasi virtsa...invatam intr-o scoala...dar am inceput a ne cunoastem mai bine comunicind pe net...vara..

dupa citeva ''comunicari''...ne-am intilnit intr-un parc...si de atunci nu am mai pierdut legatura..de cind am inceput sa comunicam...am inteles ca exista oameni care pot fi aproape sufletului meu..da...el este a 2 persoana dupa sora-mea care ma intelege,ma cunoaste,ma sustine..dar toate aceste fapte le pot trece deja la timpul trecut,caci...nu mai suntem...

In clasa 9-a invatasem in clase diferite...iar in timpul verii toate fostele clase de a 9..au fost un ''haos''...caci multi s-au impartit la real si uman...

eu am hotarit sa plec la uman..iar acea persoana..sau spunem D..la fel a dorit sa fie aproape de mine..la umna..dar oricum..el asa si intentiona..pina la conversatiile noaste...a existat un singur DAR...in clasa cu noi..a venit Ea..ex-girlfrien a lui D...da...poti sa-ti inchipui,da?...

deci..s-au inceput neintelegeirle,lacrimile,ceturile si cosmarurile....

Acum am ajuns sa apas DELETE la account-urile din net...l-am sters din lista din prieteni de pe net...iar la scoala incerc nici sa privesc in ochii lui...

...el a confirmat ca ma iubeste,si mereu imi spunea ca ma iubeste..dar eu niciodara nu-l credeam..

..eu nu pot sa privesc cum el flirteaza..cu ex-a a lui,si cu alte fete,presupun ca sunt pre geloas,si da...rcunso..

si deci iam dat papucii...dar simt...simt ca am nevoie de el..si ii simt lipsa...acum..nu mai stiu ce sa fac...dar stiu ca It is all Over..din pacate...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Daca spui ca totul s-a terminat atunci asa sa fie, chiar daca doare .
    Uneori lucrurile corecte sunt cele mai dureroase dar trebuie sa stim sa iesim din orice situatie cu capul sus si cu optimism .
    Lucrurile se intampla cu un motiv...vei gasi pe cineva mult mai bun ca el !

    Si iti mai urez un bun venit calduros printre bloggeri si succes pe viitor !

    ReplyDelete